2009 Jan

2010-02-17 - 18:06:30

Kollar Pippi Långstrump!

Denna dag blev inte såå strålande som jag hoppats på men va förväntar man sig med en hyperaktiv & trotsig tvååring och för OVANLIGHETENs skull en skiiitgrinig 8 månaders tös?!. Dagen har vart hopplös.. Micaela har alltså var en grinis hela dagen, vi klädde på oss när hon vaknade sen gick vi alla ut, Emilio ville dock gå in redan efter en halvtimme, då satte jag igång Pippi igen eftersom han tjatade "Pippi, pippi pippi" hela tiden så värme jag på maten.. Emilio fick äta i sin matstol framför Tvn så han åt 4 köttbullar, mos och en halv stor fiskbit (mot ivanliga fall ca 2 köttbullar och ett glas mjölk) men sen lyckades jag få Micaela att somna i en timme för sen fick Emilio henne att vakna när jag försökte lägga honom att sova middag, han förde sånt jäkla liv, skrek och grät om varannat och ropade pappa. Så sen vaknade hon iaf och var på lika "stålande humör" igen.. Suck!. Emilio har fortf inte somnat och gråter mest hela tiden eller skriker för att han inte får som han vill så jag är lagom glad.. Åh!

Nu sitter han här bredvid och gråt/gnäller och ropar pappa och slår på mig och drar i mitt hår. Jag har gett upp att säga ifrån!.. Och nu kom "dumma mamma" ur munnen på herrn åxå.. Strålande födelsedag för honom verkligen!..

 

Skrivet av Maddeliix 12 januari 2009 klockan 14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0