2009 jan

2010-02-17 - 18:11:56

Dags för lite bilder..

Känner att dte är dags för lite bilder så tänkte kika om jag har några, har nämligen inte hunnit lagt in från kameran än. Eller rättare sagt jag har inte orkat..

Nu är jag nästan klar med städningen bara damma tvn kvar men Micaela tittade Teletubbies när jag skulle damma den så det blev inte av.. Under tiden här har vi hämtat bilen åxå så nu är den hel igen , fett nice! Synd bara att det gick på 5 400:-, så sjukt mkt pengar. Fattar det inte!.. Sen har Johan var och köpt pizza men jag sa nej *stolt* så jag har ätit samma middag som igår och gissa vad jag drack?! Vatten!..

nä nu bråkar emilio. dags att lägga in nån bild sen gå..

 

Johan förra sommaren!.. *bästa*..

Emilio förra sommaren, så jäkla gullig!

 

 

Terror förra sommaren.. Härligt härligt!.. Hoppar i plommonträdet..

 

 

Jag i lördags, JAG VET att det är keffa grejer bakom mig som t.ex amningsinlägg, haha..

 

 

Ungarna i somras, hihi sååå mini!

 

Skrivet av Maddeliix 14 januari 2009 klockan 19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0