2009

2010-02-17 - 21:00:45

Dagen idag har varit skum.. Jättekonstig.. Känner mig så olycklig men ändå så glad!.. Jättesvårt att förklara, jag får såna här dagar, har haft en liten panikattack under dagen, hade det i förrgår åxå.. Dom kommer titt som tätt!..

Men iaf, imorse klev jag upp 7.40, duschade, sminkade mig, klädde på mig osv.. micaela följde med upp och var på strålande humör.. Sen vaknade Emilio och så släppte jag ut Terror och då kom Micke så jag drog in Terror och Johan gick upp *bättre sent än aldrig*.. Dom började med badrummet, jag klädde på Micaela och började packa in henne & hennes saker i bilen, hon var fortfarande på strålande humör, solen sken och ja allt kändes jätte härligt men fortfarande den där klumpen i magen..

Åkte iväg & lämnade lillstumpan till faster & kusinerna och ja dom är överlyckliga så dom smsade och sa att jag skulle hämta henne senare än bestämt och sagt och gjort hehe..

Tog med mig Emilio & handlade lite jag glömt att handla sen åkte vi till lilla lekparken så han fick gunga och så i det fina vädret, härligt!.. 

När jag kom hem började jag med lunchen sen blev Micke klar med golvet i badrummet så han åkte hem för dom skulle på kalas..

alla somnade här hemma, Emilio och Johan sover fortfarande.. nu när jag ringde min faster så säger hon "vi öppnar inte dörren när ni kommer för Micaela är sååå msyig att ha här, hon har inte sagt ett pip på hela dagen", det är min dam det , hihi.. Men iaf jätteskönt att det funkar att lämna iväg henne sådär för det funkar ju inte med Mr E..

 

Nä nu är magknipen för jävlig så måste kila. Bye bye

Skrivet av Maddeliix 28 februari 2009 klockan 15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0