2008 jul

2010-02-17 - 17:45:51

trött som ett djur,,

eller vad man säger, är trött iaf. han en sovande unge och en skrikig, detta kommer bli en lååååång kväll. peace out!

 

God jul gott folk..

Skrivet av Maddeliix 24 december 2008 klockan 20:24

Christmas Cupcake´s..

Ja, nu har jag gjort Leila´s Christmas Cupcake´s, dom smakade MUMS! Rekomenderar dom starkt.. Alltså gör dom bara som vanliga muffins om ni inte gillar frostingen. Så sjukt goda!.. Inte svåra alls..

Ja kvällen har väl vart till mesta dels katastrof och nu vägrar Micaela sova, fattar inte!.. Så jag får väl sitta uppe sooom vanligt för vissa andra mår ju inte bra och är trötta.. Jäjä!..

Avslöjade Johans julklappar till honom dum som jag är för jag blev sne när han säger att jag aldrig bryr mig vad han vill osv osv.. Den dagen förstörd åxå och renaste julafton. Har helt tappar suget att fira imorrn, funtar på att ställa in allt.. Nästa år får fanimej Johan fixa julen och nyår inte bara äta och gnälla.. Blir så trött.. Fan saker trollas inte fram!..

Nä dags att duscha av sig och försöka få lillan att somna igen.. Bye bye

Skrivet av Maddeliix 24 december 2008 klockan 00:12

Dagen innan..

Ja som alla vet så äre ju julafton imorrn, vädret ger verkligen ingen julstämmning men man får göra det bästa av det, lite julmusik och christmas cupcake´s så kanske julkänslan visar sig. Hehe.. ska testa det under kvällen eller imorrn..

Johan säger att han har ont i huvudet så han ligger bara i soffan. Emilio kollar Teletubbies och Micaela går runt i gåstolen.. Vi åt middag för en stund sedan blev bara något så enkelt som spaghetti och denniskorv..

Elin var här en stund idag, lämnade lite julklappar och myste med ungarna.. Jag gjorde lite lunch och så åt vi lite lussebullar och jag slog in julklappar ännu en gång, haha.. Blev riktigt fint.. Ska försöka ta kort sen om jag kommer ihåg innan allt slits upp imorrn..

Johan kommer bli sketaglad för sin ena julklapp som andra kommer han säker skita i, som ett litet barn. haha..

Dagen har väl vart okej trots endel dispyter.. Är så less på allt jag jag jag..

Skriver mer sen. kanske kommer upp lite bilder åxå när ungarna har somnat. Puss

Skrivet av Maddeliix 23 december 2008 klockan 18:46

Orättvist..

Jag har gjort köttbullar nu under hela kvällen. Emilio vägrar somna idag, vet inte varför men han verkar ha ont i magen..

Jag la lillan vid 22 så hon sover så gott och Johan la sig för ett tag sedan men jag får sitta uppe med Emilio för Johan är ju trött, som att inte jag är det.....

Imorrn kommer troligtvis Elin iaf om det inte dyker upp hinder eller att Emilio blir sämre men det tvivlar jag på att han blir..

Johan jobbar tydligen halvdag imorrn vilket han INTE sagt till mig soooom vanligt! Så då har jag bett Elin komma för jag behöver hjälp med en del som jag inte skulle hunnit om Johan jobbade heltid och jag var ensam men nu hinner jag det och skulle även hunnit det även om Elin inte kom. Dåligt av honom att inte säga det direkt. Men men kul att ha Elin här åxå ju.. Hehe..

Vet inte ens vad jag ska blogga om är bara irriterad. Och besviken som in åt helvete!. Blä!

Skrivet av Maddeliix 22 december 2008 klockan 22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0