2008 dec

2010-02-17 - 17:31:48

Vi är tillsammans igen..

Ja, denna helg har vart jobbig men ändå helt okej.. Johan och jag och ju haft det lite knasigt ett tag, i sisådär en vecka kanske. Men igår bara löste sig allt och vi känner att kärleken kommit tillbaka (eller jag känner eftersom det var jag som var osäker på mina känslor) och nu har vi det superbra igen, hehe. Livet kan slå om ordentligt ibland.. Vi har verkligen haft upp och ner i vårt förhållande och vi har gått igenom extremt mkt!..

I fredags segade vi mest men lyckades ta oss iväg till Skärholmen men när vi väl kom fram kände vi inte så mkt ork med tanke på förhållandet plus att ungarna var på ickestrålande humör så vi gick igenom en sväng sen åkte vi hemmåt.. Vi gick förresten in på MediaMarkt åxå och köpte en ny blueray film "Barnhemmet" (som btw var helt okej men jag hade svårt att titta, säger inte varför för då avslöjar jag filmen)..

Lördagen så gick vi upp hade segdag ännu en dag, bakade lite pepparkakor och satte nejlikor i apelsiner och röda band på, blev juligt i huset!.. Sen kollade vi på filmen vi köpt.. Åt lite popcorn osv..

Söndagen så gick vi upp, bara tog det lungt sen åkte vi till Johans föräldrar eller snarare Johan & Emilio gjorde det så tog jag med mig lillan och drog och handlade mat.. Hämtade upp killarna sen drog vi med hunden och åkte till min pappa och fixade lite hos honom, kollade hur det såg ut i bastun han håller på med osv..Åt middag där åxå (kött och potatisgryta med morötter i) riktgit gott!.. sen åkte vi hemmåt, tankade bilen åxå.. Sen städade jag ur kylen ordentligt och städade huset lite, killarna spelade tv-spel.. Sen kollade vi "sanningens ögonblick" älskar det programmet men denna söndag måste jag ju bara titta, haha.. Sen var klockan mkt och alla ska sova vi gör oss klara och så ska vi lägga oss så busar emilio och hoppar med huvudet rakt in i sängkanten som är väääldigt vass och slår ett jack så han måste hålla sig vaken i ca 1,5 timme så vi ser att han är okej och inte fått hjärnskakning så det blev ingen normaltidkväll. Sen myste och pratade jag och Johan massa..

Och ungarna sov till 10 imorse, jag var uppe och matade lillan vid 7 och sedan ringde jag min läkare vid 8.. Men 10 liksom helt sjukt!..

Nä dags för blöjbyten..skriver mer sen.. bilder kommer åxå..

Skrivet av Maddeliix 8 december 2008 klockan 11:00

Hur fan kan dom?

Kollade på "du är vad du äter" nyss, älskar det programmet men en sak som jag alltid förundras över när det är folk som försöker bli gravida är, vafan sitter dom och gnäller att dom inte pallar och att sluta röka är så jävla jobbigt och allt är äckligt osv .. Vafan är ett barn inte mer värt än ett paket cigg, sprit eller massa fet mat? Liksom hallå!!..

Nästa vecka råder jag er att titta på "du är vad du äter" för då är en gamal klasskompis med där, lite kul faktiskt!..

Johan är fortfarande iväg, han ringde för typ 40 min sedan eller nåt, onykter.. Redan då så jag kan ju räkna med en jobbig snubbe i bilen sen.. TAR BORT DET SOM STOD HÄR!

Måste hämta vatten då åxå, suuuck!..

Skrivet av Maddeliix 4 december 2008 klockan 21:10

Top Modell.

Sitter och kollar "Top Modell (8?)" bra som vanligt.. Lillan sitter i gåstolen och tittar med. Johan & Emilio badar... Har hämtat in rent vatten till dom. Fan va jag längtar tills vi borrar ny brunn.. Inte långt kvar nu..

Ringde mäklaren idag åxå så nu får vi se vad som händer..

Ska om en stund skjutsa J till Julbordet sen vet jag inte vad som händer, kanske shopping, kanske hälsa på nån vän, kanske hem och mysa.. Jag får se.. Jag är iaf hungrig så mat blir det sen..

Äh har inget mer att skriva känner mig inge vidare så bye bye

Skrivet av Maddeliix 4 december 2008 klockan 16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0