2008 dec

2010-02-17 - 17:51:12

Gud va jag är sugen på att börja med smörgåstårtan men vi ska vänta en stund till har vi tänk, klarar strax inte längre, jag är beroende av smörgåstårta.. Iofs kanske inte jag kan kalla det beroende eftersom jag bara gör det EN gång per år och det är på nyårsafton! Hehe.. Men gott ere..

Lillan & Emilio har verkligen haft tjuriga veckan denna vecka, idag har dom vart extrema, men ja vad gör man inte, hehe.. bara ta det för vad det är!

Egentligen hade jag tänkt lägga upp en liten årsresumé eller vad man ska kalla det med lite text och bilder men inser att jag kanske inte kommer hinna detta idag så det kanske får bli imorrn, eftersom ajg inte har bilder i datorn utan abra i externa hårddisken..

Idag har vi iaf vart och köpt lite raketer, kul kul!..

Jag sitter och smuttar lite Coca Cola, gud vilken feststämmning. Haha!. Men det är inget jag lider av, tycker mer det är bra att vara hemma med sina barn på dessa högtidsdagar men alla gör som dom vill. Ser inte ner på någon!..  Jag skaffade barn för att vara med mina barn även dessa storhelger eftersom jag tycker det är MYSIGT men andra tycker det är kul att festa då så fine with me!..

Nä nu vaknade Emilio från en stunds vila så vi kan skjuta raketer sen. Ska försöka ta lite kort åxå men aa inge finklädda här inte. Jag var det på dagen med bruna liser och allt men nu sitter jag i leggins, gråa ull benvärmare som går ända ovanför knäna, raggsocker och en velourtröja haha.. Och lillan går runt i en heldress/pyamas , Emilio sitter i blöja och Johan arbetsbyxor och t-shirt eftersom han målat här hemma idag..

Nä dags för annat, försöker skriva minst en gång till idag om någon läser idag förstås.. Haha

Skrivet av Maddeliix 31 december 2008 klockan 19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0