Urk..

2010-12-15 - 11:24:13
Idag har jag vart och lämnat étt utdrag ur belastningsregistret till några förskolor, så som det ser ut nu börjar jag jobba i början/mitten på januari och dom sa även att det brukar behövas en hel del vikarier så det finns stora möjligheter att få jobba mycket, det gillas!!
Efter att inte ha jobbat alls (mamma 24/7 är visserligen ett jäkla jobb bara det) på 2 år så känns det faktiskt kul att få jobba och vara den som drar in pengarna..
Men jag hoppas dom ringer tidigare, det berodde på hur det ser ut nu runt jul och nyår men det var mycket barn som skulle vara lediga så vi får se.. Jag är dock jättesjuk just nu så jag hoppas jag hinner bli frisk först.. Ska testa lägga Rasmus och en stund och vila lite själv, det behöver jag, har sovit ca 12 timmar på 2 dygn, alldeles för lite är man är sjuk..
Postat av: Anonym

krya på dig :)

2010-12-15 - 12:21:04
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0