Sanning 8 av 30

2010-12-05 - 15:35:33

Utmaning: Ett ögonblick

Eftersom jag vet att alla föräldrar (nästan) som skriver dessa sanningar, skriver om någon av sina förlossningen i denna utmaning så väljer jag att inte skriva om det trots att det är dom bästa ögonblicken i mitt liv.

Jag har ett ögonblick i mitt liv som är lite längre än ett ögonblick men det är när jag stod på flaket när jag tog studenten, den stunden i mitt liv kommer jag aldrig glömma, den lyckan och lättnaden var enorm. Skolan var slut, jag hade några veckor innan det lämnat mitt destruktiva förhållande med mitt ex och träffat Johan. Mina föräldrar var där och jag hade framtiden framför mina fötter. Jag kan verkligen inte beskriva hur det kändes man allt jag någonsin vart bekymrad över var bortblåst, jag såg inget, jag hörde inget, jag kände bara lycka och lättnad. Helt underbart och obeskrivligt!

Det finns ingenting mer att säga om denna stund mer än att det var ren och skär lycka!!
Hela den dagen hade jag ett lyckorus i min kropp som jag tror att jag aldrig kommer få uppleva igen.

 


Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningn om mig" för
att se hela listan med sanningar.

Postat av: Terese

Åh jag håller med dig! Den stunden var en av de bästa i mitt liv med! Man släppte verkligen allt när vi stod där på vårat flak med våran egenbrända skiva med våra favoritlåtar och bara njöt! Fy fan va vi var bra!! =) Saknar det ögonblicket.

2010-12-05 - 17:16:19
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0