Sanning 6 av 30

2010-12-03 - 22:39:03
Utmaning: Min dag

Tíll att börja med erkänner jag att jag är väldigt tråkig som inte fotat något idag men lusten har inte fallit mig in faktiskt..
Dagen började med att Rasmus väckte mig, vi låg kvar i sängen bredvid Emilio som senare också vaknade, grabbarna röjde en stund sedan gick vi upp och åt frukost, Rasmus fick en flaska ersättning, jag åt en smörgås och Emilio med. Sedan kom även Johan och Mickis upp och åt samma sak. Eftersom frukosten blev rätt sen, runt 10-snåret så tog vi även en fika strax därpå som bestod av mazarin och ett glas juice, yummie yummie...

Sedan blev det lite mys, Johan tände en brasa och jag gjorde mig iordning för att åka iväg till Polisen för att få ett papper angående belastningsregisterutdrag för att kunna vikariera på dagis här ute i bushen.. Sedan bar det även av till Jysk och El Giganten för några små inköp´, även till Lidl där jag köpte korv och korvbröd som barnen vill ha till lunch, när vi kom hem fixade vi iordning det, åt och sedan flöt dagen bara på fram tills det var dags att ta fram granen och klä den, det blev urmysigt sedan var det dags för middag som skulle blivit tacos men blev köttfärsås med makaroner.. Ingen var speciellt hungirg egentligen.. Sen har det inte hänt mycket mer än så. Dom två yngsta sover och Emilio ville titta tv med oss. Strax ska nog resterande familj ta sig till sovrummet för lite välbehövlig sömn.

Inte mycket intressant som hänt idag tyvärr..




Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.

Postat av: Terese

Ja vad ska man säga, det är tragiskt! Jag hoppas verkligen att de skärper sig och mognar till för deras barns skull. Ölslattar, fy fan! Att dom inte har lärt sig. Som sagt det är tragiskt, sorgligt.



Kram

2010-12-03 - 22:57:57
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0