Sanning 5 av 30

2010-12-02 - 22:10:16
Utmaning: Vad är kärlek

Jag sitter vid min nya bloggdator och undrar vad jag egentligen skrev igår till mig själv vad kärlek var men jag minns inte.

Vad är egentligen kärlek? Det finns så många olika sorters kärlek, kärlek till sin sambo, sina barn, sina vänner, sina djur, saker etc. Det enda jag vet säkert är att kärleken är som starkast till sitt eget kött och blod, främst då sina barn.

Innan jag fick barn tror jag inte riktigt visste vad kärlek var, då kunde jag säga att det var när man gav upp sitt liv för någon man älskade, men idag inser jag hur fel det egentligen är, kärlek ska man få för det man är och inte för vad man gör. Kärlek är något vi alla vill ge men även få.

Den kärleken jag har till mina barn går inte beskriva i ord, jag skulle göra allt och lite till för dom, redan när dom lades upp på min mage direkt efter förlossningen visste jag direkt att jag skulle göra allt för dom och att det är för dom jag idag lever för, kärleken kan jag bara känna i mitt hjärta inte i beskriva i ord, min kärlek till dom är starkare än jag någonsni kunnat drömma om, jag älskar dom av hela mitt hjärta och själ. Hur arg jag än må bli på dom så är kärleken så stor att allt snart är glömt.

Min stora kärlek här i livet är mina barn! EMILIO Johan Luis , MICAELA Carmen Nathalie , RASMUS Marcus Luis
  





Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.
Postat av: Sandra

Dom är så söta!

2010-12-03 - 07:36:04
URL: http://Sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0