Sanning 4 av 30

2010-12-02 - 21:02:26
Utmaning: Det här åt jag idag




Igår hann jag inte sitta vid datorn men jag skriver dagens sanning x 2 idag.

Igår kunde jag faktiskt äta endel trots illamåendet.

Till frukost år jag dock inget då illamåendet var som värst men senare på dagen åkte vi iväg för att göra lite grejer eftersom Johan också var hemma då blev det en cheesburgare för min del.

När vi senare kom hem så gjorde jag och barnen pepparkakshus och då slank det ner några nonstop både i min och barnens mage, länge sedan jag åt det. Mums!

Till middag gjorde jag en kyckling rätt jag hittade i Fias blogg, den var helt okej men efter 1 veckas illamående så var det ingen höjdare eftersom det är rätt starkt.. 

 


Vill du också anta utmaningen? Skriv en kommentar och kolla även in "Sanningen om mig"
Postat av: malin med maja

vad roligt, jag gjorde den också idag men glömde ta mått på grejerna och såg sen att det skulle vart 1 1/5 dl samal olek, WHAT? det är ju hur mkt som helst, jag hade i en liiiten burk och det blev starkt....:)

Illamående, gravid igen?=)

2010-12-02 - 22:28:10
Postat av: Madde

haha jag minns inte ens vad det är i och jag gjorde den igår, är så trött i huvudet haha.. Ska kolla imorrn h jag gjorde den och skriva för det blev inte jättestarkt men starkt blev det ;-)..



Haha nä jag är inte gravid, så rooligt ska va inte ha det ;-), jag tror det är mest psykiskt för att emilio var dålig i magen häromdagen och det går magsjuka på dagis ;-). Bloggar du inte längre? Kram

2010-12-02 - 22:38:34
Postat av: malin ewertsson

Tycker den inte var lika stark dagen efter men sting var det i den idag också...Jag är inte så mkt av ett fan av stark mat...nej jag la ner bloggen, hinner inte med när jag jobbar.eller jag orkar inte helt enkelt,..hehe men läsa alla andras hinner jag...:)

2010-12-03 - 12:25:48
Postat av: Madde

Svar Malin :



Jag gillar stark mat i viss mängd men just på senaste tid så har jag mest velat äta enkla saker som inte smakar allt för mycket..



Hehe jag la också ner bloggen ett bra tag, orkade helt enkelt inte i sommras, fanns så mycket annat kul att göra och vädret var toppen men nu när jag sitter inne så bloggar jag gärna :-)..

2010-12-03 - 14:51:40
URL: http://maddeliix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0