Sanning 20 av 30

2010-12-21 - 18:39:12
Utmaning: Den här månaden.


Oj, den här månaden händer och har det hänt endel! Det är trots allt December, händelsernas månad..

I början av December beställde jag det sista till köket som förväntas komma andra veckan i Januari, vilket jag verkligen ser fram emot. Ett nytt kök står högst på min önskelista och har gjort i flera år.
Sedan har jag även hunnit med att vara på IKEA åtminstone två gånger. Min årliga förkylning har även den kommit nu i December (nu tjatar jag vidare om den).

Dessutom har även Lucia kommit och gått, det firade vi på dagis klockan 7 (!!) på morgonen, jättemysigt men alla var trötta. Barnen var pepparkakasgubbar!

Har även julhandlat, julpysslat, bakat, fixat och satt upp julsaker i huset så det är julmysigt! Barnen tycker att det är roligt att ha granen uppe men den har även åkt ner i golvet ett tio-tal gånger, det är inte uppskattat!!

Denna månad har vi kvar julafton och nyår också, inte för att det kommer hända något speciellt men för att kunna umgås och bara vara! Härligt..

Så egentligen har det inte hänt något speciellt som inte hänt för alla andra i avlånga Sverige.

En sak som hänt som dock inte är lika rolig är den omtalade "självmordsbombaren" som sprängde sig själv mitt i centrala Stockholm. Kanske är det en ny dålig "trend" eller så var det en engångsföretelse, jag hoppas givetvis på det sistnämna, vem gör inte det!!




Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0