Sanning 19 av 30

2010-12-17 - 19:31:09
Utmaning: Detta ångrar jag.

Egentligen är jag en sådan person som tycker att man ska lära sig av sina misstag eller snedsteg så i detta inlägg borde det egentligen stå, INGET. Men för att göra det mer intressant så kan jag skriva några saker jag BORDE ångra men istället lärt mig något av :-)

- Att jag någonsin beblandade mig med kriminellt folk och knarkare..

- Att jag lät mig luras gång på gång av mitt EX "att det aldrig skulle hända igen".

- Att jag vart otrogen fler än en gång.

- Allt dumt jag sagt till människor "in the heat of the moment"..

Men som sagt. Lär er av era misstag och snedsteg istället för att ånga dom, för ni kan ändå inte gå tillbaka i tiden..



Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.
Postat av: Fia

Bra där! Jag har fortfarande inte kommit på något bra svar på den sanningen, så därför har jag dragit ut på det... :-) Tråkgt dock att läsa att "det aldrig ska hända igen" jag har aldrig själv varit med om det, men har haft vänner som varit i samma sits och man sitter där och tror man som vän vet bäst. "Lämna skiten, han är inte värd det" osv... lättare sagt än gjort kan jag tro!

2010-12-20 - 23:07:10
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad har du för e-mail?? Du har aldrig lämnat den när du skriver kommentarer i bloggen.

2010-12-21 - 03:01:12
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa det gick ju inge vidare, fick börja om IGEN ahahaha

2010-12-21 - 17:52:46
URL: http://missmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0