Sanning 18 av 30

2010-12-17 - 19:18:25
Utmaning: Min favoritfödelsedag.


Oj va svårt. Nu är det mest bara att man fyller ett år äldre som händer, när man var liten handlade det ju om presenter och tårta. Det är klart att man haft många roliga födelsedagar, jag fyller ju år kring Halloween så jag har ju under mina småbarns-år haft skräck-kalas med utklädslar m.m så det har givetvis varit roligt, speciellt den gången pappa stängde av strömmen hemma (hela familjen var och åt medan jag hade "kalas) sen slog han på fönstret och skrek precis där vi var, det var kul och läskigt ;-).. Men såhär på äldre dagar har jag faktiskt inte firat mina födelsedagar speciellt mycket. Men i år då jag fyllde 25 hade vi faktiskt lite fest och det var ju en kanondag så det får jag nog säga har vart min favoritfödelsedag :-)...




Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.

Postat av: victoria

tack! får se om det blir den på julafton :-)

2010-12-21 - 18:06:22
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0