Sanning 17 av 30

2010-12-15 - 11:20:06

Utmaning: Mitt favoritminne

Jag har inte bara ETT favoritminne, jag har massa. Bland annat dessa..

- När alla barnen föddes..

- När jag fick reda på att jag var gravid med barnen, speciellt Emilio, jag skrattade, hoppade, skrek och sprang omkring,
fick en sådan kick att jag bara flög på moln, en helt underbar känsla..

- När Johan och jag bestämde att vi skulle flytta ihop, en väldigt absurd stund egentligen, Johan låg i solariet och jag satt
på en stol bredvid, då nämnet jag att jag fått en lägenhet nere på stan (vi var inte tillsammans då), så säger han "men jag kan
flytta in med dig om du vill", haha.. Men på den vägen blev det vi..

- När jag tog studenten, som jag berättat om tidigare..

Sen finns det många fler minnen givetvis men just dessa var helt underbara!!

Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0