Sanning 16 av 30

2010-12-13 - 21:38:56



Utmaning
: Min första kyss..

Jag minns faktiskt inte min första kyss, konstigt men sant.. Jag kan faktiskt inte alls minnas den..
Jag minns dock en av dom första även om det inte var den första (vad jag vet?).. Det var med en kille som hette Tommy, inte den Tommy jag hade en förälskelse i dock utan en annan Tommy. Det var på ett disco i en lokal i Nykvarn, det var en tryckare och vi kysstes, vad jag tyckte om det vet jag faktiskt inte.. Jag kan nog ha vart runt 12 kanske? Det var med tungan och allt.. Haha..

Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0