Sanning 15 av 30

2010-12-13 - 21:30:50

Utmaning: Mina drömmar

Jag har egentligen uppfyllt mina drömmar, iaf dom viktigaste! Det var att skaffa barn, villa, körkort och bil.
Nu återstår en av dom viktigaste delarna, det är att bli polis men egentligen känns inte det lika viktigt idag som för två år sedan, man vet aldrig hur länge man jobbar eller vad man kommer att se under dagens lopp, ett dött barn är inte en lockande tanke nu när man själv har barn, kan man sedan bara släppa jobbet och vara sig själv hemma? Jag vet faktiskt inte..

Sen har jag bara sådana i-lands-drömmar som man inte måste uppfylla men som skulle vara roligt, en kommer uppfyllas om något år men resten ligger där som en "morot" i livet.. Det är blandannat att åka iväg på lång
semester till Thailand (ca 3-4 veckor) och bara få vara, shoppa, sola, bada och inte fokusera på nåt annat än att njuta, det andra är som jag nämn förut, bröstförstoring. Sedan är det även saker som att kunna ha råd att bygga en pool ute, ge mina barn ett underbart liv (men det är ingen dröm egentligen, det är vad jag KOMMER att ge dom).

Större drömmar än så har jag inte som jag verkligen känner att jag måste eller verkligen vill uppfylla, inte vad jag kan komma på nu iaf.

Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0