Sanning 13 av 30

2010-12-10 - 12:00:53

Eftersom jag inte bloggade något igår så tänkte jag göra det rättvist att skriva två sanningar idag, har vart så fruktansvärt trött senaste dagarna, mått illa och haft huvudvärk och ont i halsen och igår var verkligen droppen, när klockan slog 21.00 igår så sov jag.. Blev väckt 6.00 imorse och insåg att jag var för trött att gå upp men vad jag man liksom..

Utmaning: Den här veckan

I veckan har jag gjort en hel del, kanske inte allt som är så viktigt men mycket har jag gjort och flängt runt..

Måndag: Skulle träffa Anny i Södertälje klockan 11 så jag städade på morgonen, matade lillplutten, diskade, ringde några samtal och allt annar vanligt, åkte in till Södertälje, Anny ringde, hennes bil hade stannat på vägen så vi fixade det sedan åkte vi till AUDI och bokade en tid för att lämna hennes bil som hade gått igång igen men ändå behövdes lämnas in, sen blev det en lunch på MAX (som Anny betalade som tack för all hjälp) för att sedan hämta barnen på dagis.. Sen har det bara allt vanligt, underhålla barn, laga mat etc som gjorts varje dag efter dagis.

Tisdag: Bestämde att vi skulle ta stan idag istället så det gjorde vi, jag hade dock tid för fotvård först så vi möttes i centrum klockan 11 för lite shopping till hennes kommande bebis och julkläder till mina barn, sedan blev det lunch på Nancys (som Anny även denna gång betalade fast jag bad henne att inte göra det, söta vän) sedan blev det lite mer shopping för att efter det åka och hämta barnen på dagis..

Onsdag: Tog barnen och jag "sovmorgon" utan att sova, städade, gjorde oss klara, barnen åt osv. Sedan lämnade jag barnen på dagis och Rasmus och jag åkte vidare hem till Mimmi och Lionel. Där blev det lunch, massa prat och bus för barnen, framförallt för Rasmus som var helt tokig :-). Sedan hämtade jag barnen på dagis..

Torsdag: Hade lovat Anny att följa med och lämna in hennes bil och sedan köra henne till barnmorskan men hon fick som tur var för henne en hyrbil (hon hade BF i onsdags så det kan vara bra) så vi åkte iaf till hennes barnmorska, allt såg bra ut, då tog vi oss en fika på "Lilla maräng" i Järna som Anny även denna gång bjöd på för jag hjälpt henne idag. Sedan bar det vidare mot Willys för lite mathandling, sedan hem till Anny för fika och massa prat.. :-). Bra dag.. Sedan hämtade vi barnen..

Fredag: alltså idag, har jag hunnit städa, skällt på bråkiga barn, matat, tänt en brasa och kollat "Våra bästa år", när Johan kommer hem ska jag antingen sova (vilket jag verkligen behöver) eller åka och handla en julklapp till Micaela.. Sedan blir det sängen tidigt idag som det ser ut nu..

Lördag: Imorgon ska jag baka lussebullar på dagen sedan blir det "tjejmiddag" hos Becca . Jag, Becca, Ange och Elin blir det, kommer nog bilder från det på söndag eller måndag, så håll utkik :-)..

Söndag: Ska hem till pappa sen på SPA-demo hemma hos Elin.. Sova tidigt eftersom det är dagis redan klockan 7 på måndag i och med att det är Lucia.. :-)

Vad säger man, jag är en mycket upptagen kvinna ;-)




Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.

Postat av: Sara

hejhej

Snygg blogg älskar färgen på bakrunden :D

Allt bra?

2010-12-10 - 12:16:26
URL: http://powersara.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg:)

2010-12-10 - 12:54:02
URL: http://idabriink.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/



välj en så lägger ja in den :)

2010-12-10 - 13:59:59
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0