Sanning 12 av 30

2010-12-10 - 11:37:00

Utmaning: I min handväska

Detta hade kunnat vara väldigt spännande att läsa för er, OM jag hade haft en handväska, men nu för
tiden har jag bara skötväska och resten i jackan.

Min handväska kommer från Italien och är köpt av mina svärföräldrar när dom var där, till min 24 års dag om jag inte minns helt fel och jag ÄLSKAR den, dock kom den bort när vi renoverade lite här hemma så jag MÅSTE bara hitta den..

I skötväskan har jag alltid blöjor, våtservetter, en burkmat och något ombytesplagg till Rasmus och i min jacka
har jag endast, plånboken med kortet i, alla bonuskort, foton på barnen, en polett att använda till kundvagnar och några rabattkuponger
eller värdecheckar, sedan har jag också alltid med en lipsyl (om jag inte råkar glömma den förstås) och hemmanyckeln.. Så
tråkig är jag, tyvärr!!

Dom få gångerna jag bär handväska har jag alltid med parfym, deodorant, lite smink och lite gamla kvitton ;-)..



Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för
att se hela listan med sanningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0