NU är jag klar!

2010-12-23 - 21:28:25
I drygt 4 timmar har jag stått i köket nu känner jag att jag aldrig mer vill stå i köket, eller åtminstone tills imorgon ;-).. Jag är klar med allt jag hade planerat i princip, jag hoppade  över "mintkyssarna", gud vad jag känner mig produktiv idag :-). Har hunnit med IKEA, Stalandsmöbler, ICA, Bakat, gjort julgodis, lagar mat, städat och tagit hand om mina tre guldklimpar..

Imorgon när vi vaknar har vi bestämt att det inte öpnnas några klappar för att barnen ska fokusera på julmaten, mysstunden tillsammans och en stor julfrukost (?).. Klockan 12 åker vi till barnens farmor och farfar för att äta julbord och umgås, dit kommer även Johans syster, hennes man och deras barn, dvs barnens kusiner på nästan 7 och 4 år, det kommer bli barnröj vill jag lova..

Eftersom jag skulle stå för jultårtan i år har jag som sagt gjort den nu och jag tror den blir god men man vet aldrig, mäktig om inte annat, nästan bara choklad md stänk av apelsin!!

När vi kommer hem från svärföräldrarna så blir det paketöppning och massa gotti gotti som exempelvis mjukchokladkola, knäck, ischoklad och lite annat.. Yummie!! Barnen kommer bli mycket nöjda med sina julklappar och även med resten av dagen, det är jag säker på!

Hoppas ni alla får en riktigt God Jul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0