Lusselelle.. Hur ska jag göra?!

2010-12-10 - 22:14:42
Jag ser verkligen fram emot måndag då barnen ska ha lunciatåg på dagis, dock måste jag avstå ett, vet inte vilket, tar med ett barn till det andra luciatåget tänkte jag men vem vill man svika liksom? Hur skulle ni göra? Micaelas avdelning har inomhus men hon är ju "bara" 2,5 år medan Emilios avdelning är ute men han är 4 år och kanske reagerar värre på om vi "skippar" hans? Känns elakt hur jag gör.. Kan tillägga att både jag och Johan ska dit men det känns ändå fel att dela på oss, då saknar de ena barnet den andra föräldern osv.

Sedan när jag hämtat barnen så blir det den årliga luciafirandet hemma vilket är oboy, lussebullar och pepparkaka :-), jättemysig tradition.. Jag gillar ju även att titta på lucia-tåget på TV men det beror på vad jag hinner för jag och min pappa och givetvis Rasmus ska iväg och handla lite på måndag :-)..



Postat av: Erica

Varför har inte hela förskolan luciatåg tillsammans? Så har vi självklart för o underlätta för dom föräldrar som er som har barn på olika avdelningar.. :) föreslå det till nästa år :) kram

2010-12-10 - 23:54:08
Postat av: mimmi

jobbigt läge :( jag hade nog delat på oss iaf så att åtminstonde dom hade en var istället för ingen :)

2010-12-11 - 12:02:38
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0