Lasagnette

2010-12-08 - 18:02:54
Idag var en skön men samtidigt stressig morgon, lite av en underbar katastrof!

Jag vaknade 6:45 av väckarklockan men snoozade SÅKLART, dum som jag var la jag även mobilen på min mage så att jag i sömnen hade snoozat några gånger till, så klockan var halv 8 när jag slog upp mina gröna, och barnen ska vara på dagis kl 8, men som tur är så har vi ett bra dagis så vi kan bara ringa och säga att vi tar lite sovmorgon så är det helt okej.. Så jag ringde och sa att vi kommer mellan 9-9.30, jag gick upp, satte igång Playhouse Disney åt barnen, duschade, fönade håret, sminkade mig, gav barnen frukost, klädde på alla och sen ut i bilen för att köra barnen till dagis, men evighetsbacken upp till dagis som inte är plogad gjode att vi inte var framme på dagis fören 9:45 men det gjorde inget.

Lämnade barnen och tog med mig lillsnoddas hem till Mimmi och Lionel där vi har spenderat dagen, Rasmus uppskattade att träffa en liten kille i sin egen size, har aldrig sett honom så sprallig som idag, sweetypie!.. Där bjöds det på massa prat och god lunch som bestod av Lasagnette, det tackar vi för.. Dit ska vi flera gånger :-), det tycker både jag och Rasmus!!

Sedan bar det iväg och hämta ligisterna, väl där ringde Johan mig och sa att han var påväg hem från jobbet, sweeeet.. Det gillas.. Barnen ville ha mjölk och flingor när dom kom hem, dock lite sent enligt min smak (15.00), men eftersom mina barn inte är att leka med utan mat i magen fick det bli så, så givetvis är dom inte hungriga än, men jag tänkte att vi ska äta om en halvtimme ändå för jag är utsvulten trots en stor portion lunch idag, vad är det med mig liksom!!

Nu badar hela familjen iaf.. Härligt med egentid!


Vårt nybyggda pepparkakshus (det första åt hunden upp)



Peace
Postat av: Anonym

haha verkligen folk är ju störda och läser inte ens ordentligt om vad jag skriver haha :) ja det va skönt att få en middagslur nu ska ja laga julskinka haha :P du får lägga dig tidigt ;)

2010-12-08 - 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0