Läkaren

2010-12-29 - 19:56:02
Inatt somnade jag inte fören klockan 4 eftersom Rasmus vaknade vid 3 och inte kunde somna om och jag kunde inte somna innan det eftersom min hosta typ tar livet av mig.. Men iaf när klockan ringde klockan 9 imorse var jag mer död än levande kan jag tala om, ställde om klockan till 9.30 och masade mig upp, trött som ett as!.. Idag har jag bestämt att jag ska somna innan 24 annars slår jag en stekpanna i huvudet på mig själv så jag åtminstone ligger ner ;-), skämt o sido men jag behöver verkligen sömn!
Jag ocg Rasmus var med min pappa hos läkaren idag sedan blev det även en sväng till ICA Maxi innan det bar hemmåt, hemma gjorde jag mat, blev makarongryta, enkelt!

Imorgon ska jag och barnen iväg till Anny och hennes kids, ska bli kul, vi har inte hunnit setts i princip överhuvudtaget sedan inna lucia, jättetråkigt! Johan ska vara hemma och mecka med bilen eller fixa i köket, we will se..

Nyår på fredag, ett nytt år, en nystart, en ny kula ! Härligt!!

Postat av: victoria

jätte fin bild!



Gott Nytt År!

Kram

2010-12-30 - 09:41:47
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0