Knäck(t)

2010-12-23 - 17:15:21
Okej, igår försökte jag på mig knäck igen efter måånga år, lyckades jag? Nej, det smakade bränt så nu är jag inne på min andra omgång som jag inte ska bränna, då blir jag galen. Gjorde även ischoklad och apelsinkola igår, det blev kanoners :-)..

Ska även sätta igång med jultårtan nu så jag återkommer senare :-)
Postat av: victoria

Jag hoppas verkligen ni får en dag tillsammans snart, det är ni båda värda!



Tack vad glad jag blir av det du skrev till mig. Jag kan säga att alla dagar har sin charm på olika sätt :-) Inte alltid så lätt!!! Jag beundrar dig med som orkar med 3 små så tätt, jag hade nog inte fixat det.. Jag tycker att jag har att göra med dom två jag har så det är starkt av dig att fixa att ha tre små. Men visst tar barnen en stor tid av ens egna men så är det och kommer vara många år till!!!



Önskar er en riktigt God Jul!

2010-12-23 - 18:24:02
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0