Blondinbella Vs Kissie

2010-12-07 - 19:13:02
Jag älskar att läsa andras bloggar, roligt att inspireras, irriteras, skratta, sörja och bara läsa :-)..

jag läste Blondinbellas blogg under säkert 2 år men har nu i princip slutat, vad skriver hon egentligen som är underhållande? Hon kanske är en bra förebild för barn, givetvis och hon har en jäkla viljestyrka men det är booring att läsa om hennes pluggande, ett glas vin etc.. Det ger mig inget..

Kissies blogg däremot, jag läser den gärna varje dag och bara ler, ibland blir man givetvis irriterad för det hon skriver MEN det är ju det hon får sina läsare på och även tjänar sina pengar.. Av alla kända bloggare så läser jag helst Kissies.
Dock tycker jag att hon är hemskt missuppfattad, läs bara allt bra hon står för , inte röka blandannat, hon har t.om skänkt pengar för välgörande ändamål, what´s the point to hate her? Nä, för er som missat hennes blogg, läs den, underhållande till max :-) Kissiesblogg ..

  Vs
Postat av: Fia

ett inlägg som jag själv kunnat skriva, håller med dig. Kul att höra att det är fler "äldre" som läser hennes blogg. trodde typ jag var den enda haha.. jag hamnade på hennes blogg av en slump när jag googlade efter något helt annat. Det visade sig att hennes PT är en gammal klasskompis till mig, så jag fastna direkt :-D

2010-12-09 - 13:22:10
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0