Julen är över och det är dags att se framåt..

2010-12-27 - 21:06:41
Julen är över för i år, skönt på sätt och vis men samtidigt tråkigt, allt man kämpat med i nästan 3 veckor är över liksom, barnens klappar är öppna och maten är slut. Gott har det vart och mysigt OCH stressigt.. Tänkte lägga upp lite bilder från vår jul men måste ta fram kabeln till kameran först och den ligger i en låda så jag väntar åtminstone tills senare eller imorgon..

Nu är det dags att se fram emot ett nytt år med många möjligheter, jag hoppas på fastjobb någonstans där jag både trivs och tjänar bra med pengar. Lite pluggande blir det även under nästa år, födelsedagar, magar att mätta och hus att renovera, med ett nytt år menas med att man kan släppa allt det gamla och bara fokusera på det som kommer, det känns skönt, 2010 har varit ett fantastiskt år men samtidigt ett ganska påfrestande år, jag hoppas på ett minst lika bra 2011 men mindre påfrestande, det brukar bli vad man gör det till så jag ska börja året med att göra något bra, vet inte vad än bara :-)..

Vi var precis iväg oh hyrde några filmer till kvällen, hyrde även filmer häromdagen, dom var verkligen super, "The end of the day" hette en, kanonbra enligt mig, Johan tyckte den var mest seg.. Till filmerna idag blir det iaf chips och dipp, det ser jag fram emot för jag är så sugen!!

Idag har jag även gjort en otroligt klantig sak som kostade mig 700 (!!) kr, det kändes sådär kan jag tala om, ca 1 km hemifrån stannar jag för att skriva en sak, lägger sedan ifrån mig allt för att börja köra igen, 100 meter efter det ligger bilen och jag i diket med 2,5 meters snö.. Inge kul alls! Efter ca 1,5 timme blev jag uppdragen utav en kille med traktor, 700 spänn tog han för mitt "lilla" misstag.. Har aldrig gjort något liknande tidigare men jo, nångång ska ju vara den första (och sista för min del)!!
Postat av: Anonym

haha stackare :P

2010-12-29 - 01:25:24
URL: http://missmimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0