Jägermeister

2010-12-16 - 17:30:12
Är riktigt förkyld därav den dåliga uppdateringen.. Nu har jag iaf shottat ett glas jägermeister och druckit två stora stora koppar thé med honung och citronskivor.. Mirakel kan ske.. Imorgon ska jag vakna upp frisk! För från och med imorgon står jag till förfogande för att ringas in för jobb. Nice.. Det känns riktigt bra om än lite ångestframkallande, skulle kunna vara hemma med min lillfis i flera månader till!

Idag lämnade Johan barnen på dagis innan han åkte till jobbet, hans sista dag på 4 månader, vid 12-tiden ringde dom och sa att emilio var magsjuk och att jag skulle komma. Likaså igår fast då ringde dom inte utan sa det när jag kom dit men då trodde dom det bara var tillfälligt, när vi kom hem åt han som vanligt, lekte som vanligt, klagande inte alls mer än vanligt, likaså idag efter jag hämtat dom, ätit, bajsat normalt, lekt och levt rövare.. What´s up with that? poff så blir han frisk så fort han kommer hem. Men nu får han vara inne och hemma några dagar så hoppas jag det bara var något tillfälligt som retade magen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0