Fullt!

2010-12-13 - 13:05:49
Blir om ursäkt för mitt icke-existerande bloggande men det har vart såå himla fullt upp senaste dagarna och jag har sovit en himla massa men jag lovar att idag blir det mer bloggande, dock inte just nu.. Måste baka ut degen till lussebullarna sedan hämta barnen..

Har vart på Lucia-firande på dagis på morgonen sen somnade jag med rasmus i två timmar ungefär.. Mår inge vidare, fattar inte vad detta är. Hade jag inte vart säker hade jag trott att jag vart gravid men det VET jag att jag inte är.. Ska nog ringa läkaren imorgon för detta börjar bli olidligt..

Har hunnit med tjejmiddag, suttit i lång bilkö, städat, fixat, planerat, handlat, ringt om jobb m.m. dom senaste dagarna därför har det vart fullt!!

Nä lussebullar var det ja..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0