Fejk - Falsk

2010-12-10 - 17:28:45
Igår när jag var hos Anny så satt vi och fikade lite och eftersom vi inte hela tiden fokuserade på Rasmus så satt Rasmus och fejk skrattade och fejk grät , det låter huuuur gulligt som helst, man kan inte låta bli att skratta. För några dagar sedan lärde han sig hur man fejk hostar, så det gör han gärna också, antagligen för att man direkt reagerar då, för annars brukar jag låta honom gnälla en hel del innan jag tar upp honom för att slippa att han blir klängig och van att bli buren, men som sagt nu har han kommit på ett knep, det är att fekja allt, funkar det? Ja, ibland för jag skrattar alltid eller säger men OJ Rasmus hostar du.. Han kan fanimig vara världens härligaste unge!

Han har även sedan några veckor börjat ställa sig upp mot saker, jätteläskigt eftersom han helt plötsligt får för sig att vända sig och och släppa, vilket inte går för då blir det pang ner i golvet.. Ingen höjdare.. men jag tror han blir tidig med att gå men man kan aldrig vara säker, men Emilio började ju gå vid 10 månader och Mickis vid 13 månader, Mickis kunde inte ställa sig mor saker vid knappt 9 månaders ålder men det kunde Emilio galant..

Rasmus håller på att få sin andra tand så han skiter en hel del och idag hade han feber i typ 1 1/2 timme, visste inte ens att det kunde komma och gå så snabbt, men det kan det tydligen.. Det måste ju bero på tanden, an är ju inte sjuk annars..



Postat av: Anonym

haha jo om du klickar in dig på ett inlägg ser du att rutorna e tomma :)

2010-12-10 - 18:34:49
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu äre fixat haha tack å adjöööö :P

2010-12-10 - 18:48:57
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0