Duschen..

2010-12-17 - 15:05:55
Har städat, busat och gjort mina barn nöjda hela dagen så nu är Johan och Emilio iväg en snabbis, Rasmus & Micaela sover och jag ska ta en varm dusch när jag slängt in ved i kaminen.. Lika jävlig idag, förkyld alltså..

Ska ha fettokväll ikväll eftersom jag knappt ätit på hela veckan, eller det känns inte så iaf..

Har ni några bra tips på bli-frisk-kur?  Jag har testat att shotta jäger, druckit thé med citron och honung, klätt mig varmt, sovit, druckit massa vatten, försökt ätit ordentligt även om maten inte smaka så mycket, ätit mycket c-vitaminer, tagit hostmedicin och nezeril ändå mår jag såhär.. Blää..

Nä nu är det duschen som gäller innan vildarna vaknar..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0