Dubbelt så många sidvisningar

2010-12-11 - 13:27:19
Åh va arg jag är, hade skrivit ett långt långt inlägg om dagen och mina sidvisningar, tror ni inte internet stängs ner och allt försvinner då? Gahh!



Iaf, tar det lite kort istället, jag har ju inte många läsare men endel, vilket självklart är kul även om jag skriver mest för min egen skull.. Igår hade jag dubbelt så många sidvisningar mot vad jag brukar ha, det var en kul överraskning!!

Idag på förmiddagen har vi haft lite sovmorgon efter en jobbig natt, ätit en lång frukost, städat och vart iväg på K-rauta med min pappa och bror för att hämta hem gipsskivor och golvspån så vi kan börja sätta dit allt sådant så jag kan bli klar med min tapetsering, det är första gången i mitt liv jag tapetserar och jag kan lova, jag är grym!!

Jag skulle ju bakat lussebullar idag men det hinns inte med, ska iväg om knappt 3 timmar för att hinna handla lite nödvändigheter innan jag ska iväg på tjejmiddagen med tre-rättersmiddag och snacks.. Rasmus följer dock med, går inte in närmare på det. Men min myspelle får gärna vara med mig 24/7, jag älskar det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0