Det finns två personer jag vill ägna detta inlägg till...

2010-12-23 - 22:33:16

... Nej det är inte till mina föräldrar, mina morföräldrar, farföräldrar etc, det är till två personer jag hyser väldigt stor respekt till och även stor avund men på ett bra sätt. Det är två mammor vars bloggar jag läser minst 2 gånger om dagen, två mammor som har två egna barn vardera och som av det jag kan läsa har ett enormt tålamod, ork, hjärta och en jäkla styrka, visst kan en bild på internet va fel men jag TROR av hela mitt hjärta att dessa två personer är underbara mödrar som klarar allt! Den ena utav dom är en barndomskompis men som jag inte umgås med längre. Redan då på den tiden då hon började i min klass förstod jag att hon var stark, det är inte lätt att komma in i en ny klass med annan dialekt i alla dessa grupperingar i skolan och klara det galant!

Jag önskar att jag hade hälften av deras styrka, tålamod och ork! Jag är avundsjuk!

Dessa två människor är Sofia och Victoria.. Läs deras bloggar, dom är verkligen läsvärda och ni kommer förstå vad det är jag skrivit om här...


 

Postat av: victoria

Men tack söta du för det fina du skrivit om mig, det värmer verkligen. Men Du har inget att vara avundsjuk på, du verkar vara en stark person som tar hand om dina barn på alla sätt man kan. Det är inte lätt att räcka till alla gånger till dom små och den person man delar sin kärlek med men så är det för alla. Även mig!!! Hoppas ni haft en super härlig jul nu, och att ni fått många fina klappar!!! Kram på dig

2010-12-25 - 19:04:54
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: victoria

2010-12-25 - 19:05:41
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Fia

Åhh, vad glad jag blir att läsa det här. Tack så mycket, det värmer, och jag tycker att det är roligt att du som inte känner mig i verkliga livet faktiskt säger så. Det känns som jag framhäver mig rätt i bloggen. Det glädjer mig verkligen! Det är en sak att höra det av sin mamma, en annan att höra det från en vän eller en bekant!

2010-12-26 - 23:07:28
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0