Bloggar från mobilen

2010-12-21 - 23:31:22
Kan inte sova eftersom emilio inte har somnat än (!), det barnet skulle kunna vara vaken 24 timmar i sträck utan problem, vilket inte är så jäkla kul! Jag känner att jag och johan mest tjafsar och bråkar nu för tiden.. Därför undrar jag om någon vänlig själ (som vi känner bra givetvis), vill ta dom två stora barnen över en natt någon gång efter nyår?! Jag behöver lite egentid och även umgås med johan så vi kan hitta kärleken igen.. Ja, detta blev egentligen alldeles för personligt för att lägga upp men jag orkar faktiskt inte dölja det!
Postat av: victoria

Jag förstår vad du menar, man behöver egen tid för att vårda kärleken!!! Det tar på förhållandet med småbarn så man måste få vara utan barn ibland. Hoppas det löser sig och att ni får barnvakt efter nyår så ni kan ta hand om varandra.

2010-12-22 - 09:59:53
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa de är en mascara :P dina barn kan röja här :P lite trångt men finns det hjärterum finns det stjärteruuuum :D haha

2010-12-22 - 12:56:06
URL: http://missmimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0