10 timmar..

2010-12-31 - 14:18:42
Nu är det knappt 10 timmar kvar av 2010, känns helt okej, har hänt massa bra i år men även massa dåligt och tråkigt så nu hoppas vi på ett 2011 men lika mycket bra eller mer och mindre dåligt & tråkigt, tycker ni inte?!

Hejdå 2010 och välkommen 2011..

Det absolut bästa som hände 2010 var att vi fick våran underbara Rasmus, all kärlek!!

Ska strax sätta igång med en kladdkakscheescake som jag hittade recept på, ska bli intressant. Jag älskar ju både kladdkaka och cheescake så det borde bli två flugor i en smäll :-), efter det ska jag även fixa finliret på smörgåstårtan vi ska ha med ikväll, fy tusan vad gott det kommer bli.. Jag är redan supersugen och skulle kunna ta mig en bit, MEN jag ska låta bli ;-)..

Rasmus, Micaela och Johan sover just nu, Emilio tittar FAKTISKT på tv, hundarna vilar, katterna ser jag inte ens till, rätt lugnt och skönt måste jag säga.. Fast jag är lite irriterad på Johan som inte la sig fören vid 9 imorse ungefär, och sov endast till 11-12 och somnade nyss, han blir ingen pingla ikväll kan jag tala om, trist! Men jag ska låta bli att sura, 2010 ska inte sluta trist, det ska sluta bra, precis som 2011 ska börja..

Nä baka och smörgåstårta var det ja.. Tjollahopp, lägger upp bild på allt när det är klart tror jag :-)..

Vad ska ni äta ikväll?


Smörgåstårtan 2007

Postat av: Sandra

Hennes pappa kommer från Chile.



Appropå smörgåstårta, du har inget smarrigt recept att rekommendera?

2011-01-01 - 14:36:32
URL: http://sandraeh.blogspot.com
Postat av: Sandra

Nej, hennes pappa och jag är inte tillsammans. Han träffade en tjej på min kusins 40-års fest som han började ragga på, dumpade mig, kastade ut oss, blev tillsammans med henne och förlovade sig med henne efter en månad.



Nu vet jag vad han går för och vi har det så mycket bättre utan honom.

2011-01-01 - 15:01:45
URL: http://sandraeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0