Onsdag

2010-04-07 - 16:12:57
Hallå alla vänner..

Nu känner jag att jag har några minuter över till bloggen, det har vart mkt senaste veckan (som ni även kunde läsa i förra inlägget), jag har även vart sjuk, är inte helt frisk fortfarande, har mått urdåligt men idag känns äntligen halsen bättre.

Idag hade jg planerat att sova mig igenom dom timmarna barnen var på dagis förutom avbrott för att mata Rasmus eftersom ha brukar sova fram till 11-12 ungefär med endast avbrott för mat och blöjbyte, men min planering gick i spillor så min dag började med att Rasmus ännu en dag hade väldigt magknip sedan 7 imorse, han slutade skrika vid 13 tiden idag så ja mellan 7-13 har jag försökt sova medans jag ammat, bytt blöjor, dunkat rasmus rumpa etc, jag som tänkt bli frisk genom att sova.. Tycker såå synd om min lilllplutt som har så ont i magen hela tiden :-(..

I söndags var iaf min mamma här och sen kom även min bror och pappa så jag hade gjort lunch, det dock inte någon påsklunch då jag redan vr på G att bli riktigt dålig så jag gjorde hemmagjordaköttbullar, potatis och kantarellsås och en sallad, det uppskattades :-).. Och i lördags var vi på påklunch hos Johans föräldrar, gott! Men även där vart det lite annorlunda, det blev kycklingklubbor, köttfärslimpa och potatis :-).. Sen var det även sånt jag inte äter så som gravad lx, olika sillar och ägg och till efterrätt blev det haon/blåbär med vaniljglass och turkiskyoughurt..


Nu ska jag börja med midagen som består av korvstroganoff med pasta..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0