Långfredagen

2010-04-02 - 17:24:00
Idag är det långfredagen som säkert alla vet, påsk firas inte som en storhelg av mig, jag tycker jul, nyår och födelsedagar räcker gott och väl men imorgon ska vi iaf till Johans föräldrar på påskmiddag, dit kommer även Johans syster med familj, så det blir 5 barn under 5 år, alltid massa lek och bråk, precis som det ska vara :-)..

På söndag kommer även min mamma hit och ska träffa oss, vi ska ha en liten påsklunch hade vi tänkt som även min pappa & bror kanske kommer på om dom kunde den tiden och dagen.. Dom ville iaf komma hit för lite påskmat och söndagen såg mest lovande ut..

Killarna är ute och åker cross just n, som Emilio längtat i två dagar, ida var v hos min pappa ett tag hela familjen efter det har som sgat bara killarna vart ute medan jag och lillkillen och Micaela är inne och kollar lite tv, jag ska strax sätta igång med middagen, ännu en dag med sen middag men det funkar sålänge alla är lediga..

Nä detta inlägg blev alldeles för snurrigt känner jag, har inte ögonen och fingrarna sammankopplade med hjärnan idag, kanske beror det på dom senaste dagarnas bravader, alla barnen blev ju sjuk natten till tisdagen, ögoninflammation och genom förkylda, jag har gått på reserv sen dess för samtidigt som detta inträffade har Rasmus magknip ökat betydligt så han har skrikit många timmar per dygn, så ja, jag har gått i mjukiskläder i hmm sisådär 3 dagar och sett ut som en snurrig zombie.. Och igår trillade Emilio rakt bakåt rakt in i en sylvass sängkant och slog i bakhuvudet så vi spenderade en del av kvällen på Astrid Lindgrens barnakut, ingen höjdarvecka kan jag tillägga! Och så sent som idag så trillade Micaela i pappas stentrappa ute tre steg flög hon ner, men man ska inte gnälla det kunde vara värre (eller det tvivlar jag på)..

Glad påsk på er mina vänner!
Postat av: Nathalie

Hoppas ni får en bra påsk! Synd att barnen ska göra illa sig så ofta men dom är ju just de* Barn. =) Pussa o hälsa alla där hemma. Älskar dig

2010-04-03 - 12:11:25
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken vecka, nästa vecka kan nästan bara bli bättre.

Hoppas den blir bättre för er alla! <3

2010-04-04 - 13:41:33
URL: http://www.elinsbravader.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0