Världens sämsta mamma..

2009-11-12 - 23:27:16

Ursch va jag känner mig som världens sämsta mamma idag, vi gick upp vid 8 imorse för en gångs skull väckte Emilio mig och inte tvärtom.. Jag har vart vaken nästan hela natten och så även Johan för lillan har haft magknip. Hon har även skrikit hela morgonen nu från 8 visserligen bara 1,5 timme men jag är helt slut.. Men iaf vi var i god tid ut till bilen, annars brukar vi vara lite sena men idag var vi 10 min tidigare än vanligt så jag sätter Emilio i bilen och han är på skapligt humör och strejkar inte ens över att sätta sig i bilen sen sätter jag in gaphalsen själv och ska starta bilen, SÅ ÄR BATTERIET DÖTT, gissa om jag blev galen.. Så jag klev ur bilen stängde dörren så att Emilio skulle slippa höra mig gapa och skrika av ilska när jag ringde Johan. Han försökte förklara hur jag skulle ladda batteriet men jag var för arg för att klara det, till slut slängde jag på luren av ren ilska och ställde mig och skrek rätt ut bara för att bli av med all överilska eler vad jag ska kalla det. Fan stackars mina barn (tur iaf att dom satt i bilen) sen tog jag ut lillan ur bilen så Emilio slapp höra henne skrika och så ringde jag Johan igen som redan försökt ringa mig en gång däremellan men så förklarade han ännu en gång hur jag skulle göra och jag klarade det så jag slängde på luren, satt in lillan i bilen och sen åkte vi i rallyfart till dagis (eller iaf lite fortare än vanligt, hehe).. Men så skulle jag lämna Emilio på dagis och han blev ledsen som vanligt men idag känner jag att det verkligen är mitt fel för att jag bettede mig som jag gjorde, jävla omogen morsa jag är. Känner mig så jäkla elak.. FY!.. Sämsta mamman!.. Brr ..

Ska berätta en gullig sak åxå som Johan gjorde igår, han åkte från jobbet så skulle han handla lite mat hem men så tog det sån tid så jag undrade va tusan han tagit vägen men till slut ringde han iaf (till min lättnad, trodde han smällt med bilen) så sa han att han hade en överraskning till mig så jag trodde direkt BLOMMOR .. Så kom han hem ca 40 min senare än vanligt med en mobiltelefon, hihi gissa om jag blev glad då.. Bästa pojkvännen!..

Nä nu ska jag försöka tagga ner lite och försöka gaska upp mig rejält för såhär kan jag bara inte bete mig härdan efter.. FY!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0