Vacker..

2009-11-13 - 13:23:48

Kommer lite bilder på min otroligt vackra son som just nu är på dagis *SAKNAR sååååå MKT*

 

 

 

 

Alla dessa bilder är från förra sommaren.. Och nu kommer en på mig sedan förra året..

 

Nä nu är det dags för lunch, Köttfärsås&spaghetti sen duscha.. Hoppas linda ringer snart åxå..

Skrivet av Maddeliix 26 juni 2008 klockan 11:02

Nutrisse Highlight kit


Någon som testat det och kan rekommendera det? tänkte testa den mörkaste utav dom men vågar inte förns jag fått lite respons på det

Skrivet av Maddeliix 26 juni 2008 klockan 10:51

bara en bild..


vill bara lägga upp denna bild. Saknar den jag var och hur jag såg ut.

Skrivet av Maddeliix 25 juni 2008 klockan 13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0