Uppdrag granskning

2009-11-13 - 13:42:57

Ursch gumman, (linda alltså) jag såg åxå det inslaget, så jäävla vidrigt.. Jag ringer dig nåndag när det är lunt här hemma gumman. Har ni hemtele så skicka nr till min mobil, har inte pengar på den just nu.. Nog med privat snack, hihi..

Ska till BVC idag iaf, rätt tid och rätt dag.. Just nu sover Emilio & lillan och jag försöker komma på vad jag ska köpa i 27 års present till Johan, snälla kom med förslag det står helt stilla och han önskar sig som vanligt ingenting förutom mig.. Suck!..

Nä nu ska jag duscha men först lite bilder..

snuttan i sin nya klänning & strumpbyxor..

 

 

 

Lördagens middag;

 

Syns det att vi ääälskar fun light?

 

Skrivet av Maddeliix 8 juli 2008 klockan 12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0