Uppdatering..

2009-11-12 - 22:26:53

Jag fick en förfrågan i kommentarerna om jag inte kan lägga upp bilder på huset.. Jodå det kan jag göra men måste först ta lite kort och det hinner jag inte idag för kameran laddas och korten jag har på datan måste jag leta fram men innan denna vecka e slut kommer det upp bilder, jag lovar..

Inatt har jag haft sån fruktansvärd mensvärk, har varit så grinig för det gör SÅ ont!.. Har lite fortfarande men nu kommer det bara i peridoer..Och strax ska jag hämta Emilio på dagis så får väl se hur det går att ha honom hemma själv ett tag när jag har ont men jag har klarat mig förut så jag borde klara mig även denna gång..

Har rensat ur min garderob idag, det skulle väl tagit ca 1 timme om jag inte haft ont och så men nu tog det ca 2 1/2 timme... Slänge kläder, sparade lite speciella plagg och vek allt fint och hängde upp en del på galger så nu är det FINT i garderoben och Johan slipper klaga..

Emilio har fått en tand till, tror han har 10 eller 11 tänder nu, får inte riktigt kolla för honom så det är svårt att veta exakt men tror det är något sånt.. Nej idag blev det inte uppdaterat ändå trots att jag lovat men får försöka mer imorrn för nu måste jag åka för jag ska handla lite först på lilla affärn här på landet

Skrivet av Maddeliix 23 april 2008 klockan 13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0