Uppdaterar jäkligt illa..

2009-11-12 - 22:23:43

Jo jag vet att jag är sämst på att uppdatera men försöker att umgås så mkt som möjligt med bara Emilio & Johan innan bebis kommer för sen blir det massa bebis, bebis och åter bebis (ammning m.m).. Så när Johan är hemma under helgerna blir det inget uppdaterat om jag inte känner att jag verkligen måste skriva av mig.. Men iaf vi tar lite av vad jag gjort i helgen och så ..

I lördags var vi på babysim och faktiskt i tid t.om, var där ca 9.20 och det börjar 9.30, det var ett under eftersom ingen av oss tre har sovit bra på hela helgen.. Eller jo Johan sov jävligt bra natten till söndag och natten till idag, lite FÖR bra!.. .. Men iaf de gick sådär på babysimet, Emilio var inte på bästa humör och eftersom jag inte badade denna gång utan bara tittade på ville han mest upp till mig.. Sen åkte vi och tittade efter ny blandare till stora badrummet så vi kan duscha där igen..

Sen under kvällen tvättade Johan 3 maskiner med tvätt och då självklart mitt i lördagsmyset blir det översvämmning i tvättstugan *suck*.. Men efter lite skurande var det klart..

I lördags var även Johans pappa här, vi pratade lite om renoveringen i köket.. Det behövs verkligen göras om men jag vill helst inte att vi börjar förns jag har börjat jobba igen men vi får se... Vill ju helst ha en köksö med spisen och ugn & micro fastsatta i skåpen eller hur man förklarar.. Sen vill vi helst ha svarta vitvaror men det är svårt att hitta snygga med ismaskin.. Jaja iaf pratade lite om det..

I söndags var vi iväg till min pappa och Johan hjälpte honom att snickra medans jag, Emilio och min lillebror Johan fikade och lekte på gräsmattan..Efter det åkte vi och köpte blandaren till badrummet som vi hittat under lördagen.. Och sen gjorde jag min berömda mat ..

Idag har Emilio vart på dagis 9-14 så jag åkte till sjukan och apoteket och köpte även lite nya sommartröjor och ett par byxor till Emilio och fikade med Elin, trevligt! Men stackarn fick bara lyssna bebis-prat men hon e nog van eftersom hon jobbar på dagis , hihi.. Ska kanske träffa henne igen i veckan.. Sen har jag vilat lite och nu väntar jag på att Johan ska komma hem så ska jag börja med maten sen kanske vi börjar måla om spjälsängen..

Nä imorrn blir det bilder iaf så ni får något kul att vänta på .

Förresten jag väger 73,5 KG nu..

Skrivet av Maddeliix 21 april 2008 klockan 17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0