Tack för alla omtänksamma kommentarer..

2009-11-12 - 22:21:48

Kul att endel läser min blogg och att dom som läser faktiskt bryr sig lite .. Jag har ju verkligen inte många läsare men det gör mig ingenting eftersom jag mest skriver blogg för att få skriva av mig och kunna uppdatera folk vad som händer i mitt liv utan att kanske behöva prata med alla varje dag.. Dom senaste dagarna har vart riktigt tunga, kroppen hinner liksom inte återhämta sig och foglossningen har blivit värre och dessutom vägrar min förkylning ge med sig..

Emilio är just nu på dagis men idag känns det inge bra alls att han är där för han sov såpass dåligt inatt, jag vet inte riktigt varför men han äter ju fortfarande antibiotika och jag vet att det spökar i magen och håller på.. Sen ville han inte ha frukost bara lite nyponsoppa och det gör ju sitt.. Men när vi åkte bilen till dagis var han på strålande humör men så kom vi dit då grät han direkt.. Men jag kan verkligen inte ha honom hemma när jag har såpass ont (VILL HA MIN SON HEMMA)!!. Jsg vill vara världens bästa mamma och bara ta hand om honom, kramas, mysa, leka, busa och bara vara hans mamma. Inte som den jag är nu när jag knappt kan kliva ur sängen, gnäller och kan inte ens stå vid spisen och göra mat för jag kan inte stå i den ställningen.. Fan vilken dålig mamma jag är!.. Vad tusan har jag gett mig in på?!...

Nu har iaf bebisen fixerat sig så vi får väl se när hon behagar komma ut, jag hoppas INTE det blir innan BF för vi är inte klara med någonting och jag vill vara med Emilio så mkt som möjligt nu innan. Ska försöka OM jag orkar att hitta på nåt i helgen men dessvärre tvivlar jag på det men om det blir bra väder blir det kanske en picknick hela familjen, jag vet det låter jätte töntigt men det gjorde jag och Johan med Terror innan Emilio kom och det är så långt ifrån töntigt det kan bli och sååå mysigt!

Ja som jag sa så är ju bebis fixerad med huvudet neråt då självklart och jag hade gått upp till 73 kg .. Fy fasiken.. Men men man ska inte gnälla.. Hade lågt järnvärde åxå men det visste jag ju redan och alla mina värden är låga just nu. Inte så bra men jag försöker få upp dom men lyckas inte dessvärre..

Nä nu ska jag göra klart Emilios dagis kollage..

Förresten folk ge mig tips på c-vitamin rik och järnrik kost. Jag får inte äta Apelsiner men allt annat e välkommet.

ska släppa ut hunden nu åxå..

Skrivet av Maddeliix 18 april 2008 klockan 09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0