Svartsjuka..

2009-11-12 - 23:26:35

Jag är så jäkla hungrig men varken hinner göra mat eller har något hemma, tänk om man hade en kock hehe..

Nu till något helt annat, jag var under åren när jag var 14-18 OTROLIGT svartsjuk man kan nästan säga att jag hade ett jäkla kontrollbehov men sen gick det över när jag träffade mitt ex, kanske beror det på att jag egentligen inte tyckte speciellt mkt om honom utan mest var tillsammans med honom för att jag TRODDE att jag tyckte om honom. För såhär i efterhand förstår jag inte hur jag kunde vara tillsammans med ett äckel som slog och gjorde mig illa psykiskt i 1 år och några månader, hur kunde jag ens tro att jag var kär i den människan?!..

men iaf nu till frågan, är ni svartsjuka? och isåfall vad är ni svartsjuka för?

Jag kan bli svartsjuk ibland när det kommer fram tjejer och bara måååste gå förbi och stirra sig blinda på Johan och typ prata sådär fjolligt för att han ska titta, men det som är skönt är att han alltid säger, "fan vilka fjortisar" eller ibland typ "billiga" ganska högt åxå, hehe.. Sen kan jag bli svartsjuk för andra saker men jag låter nästan aldrig nåt längre gå ut över honom.. Har gjort det nångång när det ringt brudar till honom och frågat om dom kan träffas på typ en fika eller så, det är absolut inte fel att umgås med tjejkompisar om man har såna som kille men inte såna brudar som "is inloved whit him" om ni förstår..

Nä nog om svartsjuka ..

Bilder här då..

Så glad blir man av att vara hemma med mamma , hihi..

 

 

Emilio yrvaken när han ska till dagis..

 

 

Nä dags att mata lillan och sen hämta Emilio..

Skrivet av Maddeliix 11 juni 2008 klockan 13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0