Städat hela dagen..

2009-11-12 - 11:44:20

Vi har städat exakt hela dagen, är helt slut.. Första dagen jag kan vara igång så många timmar i streck, sist var säkert i oktober nångång! Vi började imorse att städa Emilios rum från tak till golv och insåg att hela huset borde städas på samma sätt.. Så vi har dammat hela huset, varenda list & kant i hela huset och Johan har även tvättat nästan alla fönster NICE!.. Sen har vi bytt lakan, dammsugit, torkat golv, rensat bland papper, kastat saker vi inte behöver längre eller inte vill ha.. Sen la vi ut massa grejer i garaget som ska säljas eller ges bort.. Vi började 9 imorse sen åka dom till dagis vid kvart över nio och jag städade sen nu är vi precis klara ..

Det blir inte så mkt bloggande idag iaf.. För nu e jag helt slut.. Johan gör middagen, Fläskkotletter med ris & beasås MUMS!.. Jag är hungrig som ett djur.. Var även för ca en timme sedan och köpte jordgubbar, glass, chips & dipp så ikväll blir det gott gott!..

Grattis Angie (Millans dotter) på 1 årsdagen förresten!..

Nä nu är det dags att uppfylla Emilios krav, LEKDAGS!..

Skrivet av Maddeliix 4 april 2008 klockan 19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0