Sommar -08

2009-11-13 - 13:56:19

What tha fuck..

Alltså hur kan man gå från skinande humör till helt deprimerad på mindre än en timme? Jag känner mig så jäkla nere, vill helst bara lägga mig ner och dö.. Eller ja, inte dö men iaf försvinna en stund..

Emilio & Johan är ute i garaget och fixar bmwn, typ vaxar och sånt.. Behöver egentligen göra det på passaten åxå, saaben är iaf klar för försäljning, iaf invädigt och utvändigt men vi behöver till bilprovningen på besiktning men det får fanimej vänta..

Lillan sover här i sin säng bredvid mig, jag är så jäkla nere.. ursch, vet inte ens varför.. Eller jo egentligen vet jag..

Skulle verkligen behöva barnvakt under 1 dygn så jag och Johan typ får gå ut och äta, gå på bio och sova en hel natt..

Nu till lite glada bilder iaf;

Pappa busar med Emilio

 

Nakenfis vid badet

 

Den här hade Emilio tagit när vi vänt ryggen till så satte han sig på altan när vi var innne och drack den , hihi söööt unge.. Hungrig eller vad?

 

Tummelisa igen , hihi

 

Vet inte vad jag gör för min, men det blev en ganska bra bild..

 

Emilio & Johan på stranden

Skrivet av Maddeliix 27 juli 2008 klockan 18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0