Snodde denna..

2009-11-13 - 13:49:08

Snodde denna av millan för jag älskar att svara på frågor..

OM MIG: Vad heter du? Madelene

Vart bor du? På landet

Trivs du där? Ja...

Brukar du läsa horoskop? Japp..
.
Har du körkort? Ja

Favoritdjur?
Hund...

Vad spenderar du dina pengar på?
Barnen.

Festar du?
Nix

Brukar du bli för full?
Nej, för jag dricker inte alkohol....

Antal kuddar i sängen?
5 eller 6 tror jag..

Kan du baka bullar? Det tror jag...

Bläck eller blyerts?
Bläck

Mc donald’s eller burger king?
McDonalds cheesburgare och pommes men allt annat från burger king

Är du allergisk mot något? Nickel

Äger du ett busskort?
Nej

Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Röd

Hur ser du ut idag?
Rätt bra

Nästa mål i ditt liv?
Hmm, ingen aning.. typ en bra framtid för mina barn

Vad såg du senast på tv? 2 1/2 men....

Hur svarar du i mobilen?
"Aaa, hallå?"

Vem ringde dig senast?
Mamma

Vad sa den som ringde? Undrade vad jag ville när jag ringde..

Antal timmar sömn inatt?
Inte mkt..

Sov du ensam? Nej.

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Emilo (sover där nu)

Såg dig gråta:
Johan

Fick dig att gråta
: Johan

Du gick på bio med: Johan

Du gick på stan med: Johan & Emilio

Skällde på dig
: Johan

Skickade ett e-mail till dig: Vet inte.. orkar inte kolla

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig, och menat det?
Ja

Bråkat med ditt husdjur? Aa mååånga gånger..

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Japp...

Tar du droger? Nej

Vad är du mest rädd för? Att något ska hända barnen

Vilka kläder sover du i? När jag ammar, bh och hipster annars bara hipster..

Vart vill du gifta dig? Kyrken, haha...

Vad hatar du verkligen? Kvinnomisshandel

Har du varit kär? Ja

Kör du bil? Ja..

Har du ett jobb? Jag är fortfarande anställd ja...

Gillar du att ha folk omkring dig? Beror på.

Är du ett hälsofreak? NEJ!

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja.

Är du ensam nu? Nej.

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Latin Kings låtar.

Vill du gifta dig? Nej.

Vill du ha barn? Ja, dom jag har, INGA fler..

FAVORIT:
Rum i huset?
Sovrummet...

Typ av musik? Blandat...

Månad? Juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? Ja

Köpt någonting? Ja

Varit sjuk? Bara magknip och halsont..

Sjungit? Ja

Sagt "jag älskar dig"? Ja

Velat säga till några att du älskar dem? Ja

Träffat nån ny person? Ja

Saknat någon? Ja

Kramat någon? Ja

Haft sex med någon? Ja

SENASTE:

Låt du hörde: Leona Lewis ena låt..        

Film du såg:
Beck (nån av dom)

Sak du stal: haha va? denna frågelista kanske.....

Människa du slog: Johan

Senaste stora bussresan? Ingen aning..

Första bästa kompis: Linda

Första jobb: ICA

Första inhandlade skiva: ingen aning. kanske GES

Första förälskelse: Hahaha en klasskompis från 1-6 (tommy)

Första begravning? Min farmors (magknip)

Första piercing/tatuering: Läppen när jag var 18 och tatuerade en blomma med tribal vid troskanten för typ 3 år sedan..

Skrivet av Maddeliix 22 juli 2008 klockan 00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0