Snodde denna åxå av Millan..

2009-11-13 - 13:51:54

1. Ditt namn? Madelene
2. Exakt ålder? 22 år, fyller 23 den 1 November
3. Vart bor du? Landet..
4. Bor tillsammans med? Mina barn, sambo och djur (plus endel dammråttor)
5. Husdjur? 2 katter och 1 hund
6. Färg på ditt hus? Rött med vita knutar
7. När är du född? 1 November 1985
8. Klass? Är färdig med skolan!
9. Vilket år tar du studenten? Gjorde det 2005
10. Något jobb? Japp..
11. När ska du sova ikväll? typ inom 30 min
13. Duschat idag?Ja, 2 gånger och är påväg till en tredje
14. Kramat någon idag? Japp.
15. Pussat någon idag? Japp
16. Vad har du ätit? 2 ost smörgåsar med gurka och utan smör och hemmagjordpizza..
18. Dagens smink? Eyeliner, eyebrow penna, puderm mascara, rouge & nån glitter kräm..
19. Dagens sötnos? Båda barnen.
20. Dagens roligaste? På stranden...
21. Har du några nära vänner? Ja.
22. Hur många har du kysst? Vet inte...
23. Vem kramade du senast? Johan eller Emilio, vet inte.
24. Hur många har du haft sex med? 5 (sex st om man räknar med ofrivilligt)
25. Hur många har varit otrogna med dig? 1 fast med 2 olika flickvänner om ni hajjar.
27. Har du pojk-/flickvän? Ja.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa.
29. Vem fick du senast sms ifrån? Marcus.

FAVORIT:

31. Film? Ingen aning..
32. Låt? "Im yours" med Jason Mraz...
33. Mat? Köttgryta (min egna)
34. Dryck? Fanta eller fun light.
35. Färg? Svart & Rosa
37. Plats? Sängen.
38. Land? Sverige...
39. Ämne i skolan? Handel.
40. År? Många år...

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Lillan.. för hon ligger här bredvid..
42. Personen du kysste? Johan såklart..
43. Gången du spydde? Vet inte
44. Gången du grät? Igår...
45. Pizzan du åt? Idag (Johans hemmagjorda)
46. Gången du var i Göteborg? I lördags
47. Gången du var i Stockholm? Vet inte...
48. Gången du var trött? Nu
49. Gången du var hög? Typ 3 år sedan kanske..
50. Personen som såg dig gråta? Johan

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror helt på humör och sällskap
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Upptagen...
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Lunar..
58. Ragga eller bli uppraggad? Båda, haha..
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel.
60. Svart hår eller blont? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna...
62. Choklad eller lakrits? Choklad såklart!
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger...
65. Coca cola eller fanta? Fanta..
66. Pizza eller kebab? Kebab, lätt!.
67. Randigt eller prickigt? Randigt..
68. Älska eller älskad? Älskad.
69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? Många..
71. Personer du hatar? Några stycken, inga nämna inga glömda, okej?
72. Personer som sagt jag älskar dig till dej? Många om familj och vänner räknas..
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 3 tror jag som mest..
74. Glassar du ätit på en dag? Typ 4 kanske, när jag var gravid..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen..
76. Gånger du haft minnesluckor? 1
77. Gånger du varit hög? Ja
78. Personer du saknar just nu? Min släkt och mina syskon och föräldrar...
79. Gånger ditt hjärta brustit? Oj, går inte att räkna..

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Johan.
81. Ska du träffa imorgon? Ingen typ...
82. Sjöng du senast för? Emilio idag faktiskt (Ida´s sommarvisa)
83. Hade du senast en msn konversation med? Tror Angelica.
84. Spelade du tv-spel med senast ? Johan.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Eh Johan?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Mitt ex
87. Förtjänar att dö? Arboga mördaren.
89. Vill du sova jämte inatt? Mina älsklingar.
VAD:
90. Gör dig glad? Mina barn...
91. Gör dig ledsen? Svek..
92. Vad vill du helst göra nu? Sova och det ska jag när jag är klar med detta.
93. Önskar du att du slapp göra? Söka jobb
94. Vill du ha nu? Nya tuttar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? nya tuttar (hehe Millan jag håller med dig)
96. Längtar du till? Peeengar.
97. Tycker du om dina betyg? Sketa nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? Mkt!
99. Är det bästa som har hänt dig? Mina barn!

Skrivet av Maddeliix 25 juli 2008 klockan 00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0