Shoppat

2009-11-12 - 11:46:33

Ja, det skulle vi gjort idag men hittade ingenting, eller jo 3 hipsters och jordgubbar.. Skulle köpt nya mammakläder, SNYGGA mammakläder men nej ingeting.. Ska på fest den 19 onde så det gäller att börja leta kläder i tid så man inte står där.. Nu har jag bara ett par byxor som jag får på mig och det är ett par svarta mjukis byxor, kul (not)..

Men ja vi får fortsätta leta i veckan.. Nu äter jag lite chips, blev så himla sugen och så står colan på kylning sen ikväll blir det jordgubbar med grädde när Emilio somnat..

Fuck vilken jäkla foglossning jag har idag.. Har inte kunnat ställa mig upp sedan vi kom hem för 2 timmar sedan.. måste krypa eller gå hukad för att ta mig framåt.. Vissa dagar är värre än andra.

Skrivet av Maddeliix 5 april 2008 klockan 17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0