Shoppat lite iaf..

2009-11-12 - 11:47:34


Yes, idag hittade jag ett par byxor .. Inte sådär äckligt nöjd men hur snyggt kan det bli i mammajeans, haha! Sen en svart tröja.. Ska lägga upp bild på det nåndag när jag har fixat iordning mig och köpt örhängena jag önskar jag köpt idag nrä jag såg dom.. Blir så arg på mig själv..

Ska ju på fest den 19onde om kroppen tillåter så det blev lite akut med nya kläder!..

Imorrn kommer rörmokaren hoppas jag eller på tisdag, dom skulle ringa innan så jag vet.. Så får vi se vad som é för fel på avloppet.. Ibland stinker det avlopp och blir stopp överallt förutom i toan men ibland märks det inte av så nu ger vi upp och tar hit "rövis".. Ska fråga lite övrigt om vattnet också så det blir nog bra!.. Mkt jobb och sånt när man har hus. Jag bara längtar tills vi gör om köket, gillar inte det här köket alls.. Men det får vänta tills båda jobbar heltid och pengarna rullar in ordentligt.. Sen ska ju båda badrummen göras om men vi tar det lugnt.. Vi ska ju förhoppningsvis bo här hela livet så!..

Sen om typ 5 år har vi sagt så är det kanske är dags för äktenskap, men vi vill att barnen ska bli lite äldre och kan vara med ordenligt och förstå och sen ha ett fint bröllop, inte på något sätt dåligt.. Det ska vara ett drömbröllop helt enkelt.. men vi får ju se.. Man vill ju men allt kan hända i livet så är det bara!..

Nä nu e det dags att ta lasagnen ur ugnen och käka.. Sen kanske det blir en och annan godsak!. Yummie!..

Skrivet av Maddeliix 6 april 2008 klockan 20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0