Shoppa!..

2009-11-13 - 13:38:13

Fan va jag längtar efter att åka till stan och shoppa loss, åhh.. Skulle gjort det denna vecka men Emilio har ju vart sjuk sedan natten till söndagen , stackars liten!. Öroninflammation och feber.. Men det jag ska handla när jag kommer iväg är iaf, 
Byxor
Skor (typ vanliga pumps)
Kjol & linne till lillan
Shorts
Klänning (har blivit besatt av klänningar)
Kjol
Och lite hårgrejer till båda mig och lillan..

Förslag på vad man kan ha på sig en varm sommardag på liseberg till både mig och barnen tack? När jag var liten (yngre) hade jag alltid shorts men jag lyckades alltid bränna knäna, hehe.. Sen vill man ju inte ha nåt vitt och defenetivt inte kjol eller klänning, ..

Jag är sååå trött på att ingen fattar (iaf inte dom som borde fatta).. Hur kan man känna sig så ensam i problemen?.. Kanske dags att gå sin egen väg?!.. jag vet inte!.. Åhhh!

Här kommer det lite bilder..

Micaela i babygymmet..

 

 

Emilio precis hemkommen från dagis!.. Så gullig..

 

Sötnos väntar på att mamma ska bli klar med middagen..

Dags att buda lite på tradera..

Skrivet av Maddeliix 3 juli 2008 klockan 14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0